Konference

Konferenční zázemí v Hotelu Eliška nabízí rozmanité využití nejen pro firmy, konference, semináře, ale také pro svatby a oslavy všech velikostí. V Hotelu Eliška jsou k dispozici 3 konferenční sály a Moravské vinařské centrum - Vinný sklep Hotelu Eliška vhodný k neformálním setkáním pro až 95 osob.
Poloha Mikulova – 50 km od veletržního města Brna, 75 km od Vídně, 100 km od Bratislavy a 250 km od Prahy je přímo ideální k pořádání firemních akci, manažerských jednání nebo školení.

V Hotelu Eliška Vám nabízíme komplexní servis při pořádání akcí – cateringové služby, technické vybavení, zajištění tlumočníků. Ve vinném sklepě Eliška Vás potěší i doprovodný program s degustací vína a cimbálovou hudbou. Pro zájemce zajišťujeme jednání i pohoštění v reprezentativních prostorách Mikulovského zámku.

Konferenční místnosti

Konferenční zázemí v Hotelu Eliška nabízí rozmanité využití nejen pro firmy, konference, semináře, ale také pro svatby a oslavy všech velikostí. V Hotelu Eliška jsou k dispozici 3 konferenční místnosti. V Hotelu Eliška Vám nabízíme komplexní servis při pořádání akcí.

 

Vinný sklep Eliška

Moravské vinařské centrum – vinný sklep Hotelu Eliška s kapacitou až 95 osob nabízí prostor pro neformální firemní akce, svatby a oslavy všeho druhů. Vinný sklep Eliška je součástí hotelového komplexu a nabízí možnost posezení nad sklenkou lahodného vína.

 

Prostory pro firemní akce

Nyní je čas k objednání Vaši firemní akce v posledních volných termínech s časově omezenou výhodnou nabídkou ubytování, pronájmu sálu a vinných sklepů.

 

Netradiční typ zábavy

Využijte novou nabídku teambuildingové zábavy. Jedná se o moderní sport, který nezná hranice a je vhodný pro všechny věkové kategorie. Přejete si spojit práci a zábavu? Obraťte se na nás. Připravíme Vám plnohodnotný program, kde spojíte například školení se zábavou.

 

Získej pobyt pro 2 zdarma!

Chcete, aby u nás vaše firma pořádala nejbližší konferenci nebo jinou firemní akci? Dejte nám tip a získejte víkendový pobyt pro 2 osoby zdarma. Jaké jsou podmínky akce? Vámi doporučená firma u nás musí realizovat akci pro alespoň 20 osob na jednu noc (resp. 10 osob na 2 noci, apod.). A po realizaci akce máte nárok na pobyt na 2 noci pro 2 osoby v pokoji typu Standard Plus se snídaní.

 

Vybavení konferenčních sálů

  • dataprojektory
  • flipcharty
  • promítací plátna
  • videokamery
  • WiFi připojení k internetu
  • whiteboard
  • ozvučení
  • DVD přehrávač
  • LCD televizory atd.

Cateringové služby

V konferenčním foyer připravíme Coffee break podle Vašeho přání, účastníkům konference slouží samostatná šatna i sociální zařízení.

Nabízíme coffee breaky, nabídková a bufetová menu (teplý nebo studený bufet...) v cenových relacích od 150 Kč / osobu.

Newsletter
Pozvánky a nabídky zasíláme jednou měsíčně.





hodnoceni Kudyznudy.cz - tipy na výlet

Předpověď počasí


Sponzorujeme:
facebook