Firemní akce v Mikulově

Hotel Eliška Mikulov má dlouholeté zkušenosti s pořádáním firemních akcí pro své firemní zákazníky. Mikulov je totiž ideálním místem pro spojení společenského vyžití a přívětivou firemní kulturu. V tomto ohledu nám dala důvěru řada renomovaných firem. Jsme ideálním místem pro:

  • teambuilding
  • konference
  • párty a veřírky
  • prezentace
  • firemní oslavy

Teambuilding

Hotel Eliška je dlouholetou destinací mnoha firem, které u nás pořádají akce pro své zaměstnance. Firmám dokážeme pomoci při zajišťování programu a dodavatelů, kterých kvality otestovali již desítky firem. Dokážeme zajistit i několikadenní programy s kapacitou ubytovacích míst až 107 osob.


Školící prostory v hotelu

Pro účely školení nabízíme několik plně vybavených sálů. Ty disponují projektorem s HDMI připojením, projekčním plátnem, flip chartem, ozvučením a dalším prezentačním vybavením. Zjistěte více o našich školících prostorách »


Konferenční a prezentační sály

Plánujete konferenci nebo kongres i pro větší počet účastníků? Pak vám nabízíme 3 vybavené sály, ve kterých můžete hostit více než 200 osob. Vaší akci podpoříme profesionálním přístupem, odborným personálem a výbornou gastronomií. Zjistěte více o našich konferenčních prostorách »


Vinný sklep

Pokud se chystáte se uspořádat setkání se zákazníky nebo firemní setkání, můžete k tomuto účelu využít 2 prostorné vinné sklepy s kapacitou 100 a 70 osob. Oba sklepy jsou propojeny pod prostory hotelu Eliška. Prostory nabízí neopakovatelnou atmosféru dávných sklepů, kterou ocení všichni přítomní. Tradičním programem v našich sklepech jsou řízené degustace a živá cimbálová muzika, kterou pro vás zajišťují moravští muzikanti. Zjistěte více o našich vinných sklepech »


Catering

Pro naše klienty běžně zajišťujeme různé cateringové služby, pozůstávající z bufetových obědů, coffee breaků, snídaní nebo rautových večeří. Nabízíme různé varianty a kombinace pokrmů, které lze rozlišovat podle ceny. Samozřejmostí je vyškolená obsluha a profesionální přístup. Zjistěte více o našich cateringových službách »


Co ještě potřebujete vědět?

  • kapacita školících a konferenčních místností - 200 osob (3 sály)
  • ubytovací kapacita - až 107 osob
  • kapacita vinného sklepu - 100 + 70 osob
  • vybavení pro prezentace - projektor (HDMI), promítací plátno, ozvučení, flip chart
  • catering - rauty, snídaně večeře, coffee breaky, občerstvení
  • doplňkové služby - živá hudba, umělecká vystoupení

Objednávky a kalkulace akcí

 

 


Newsletter
Pozvánky a nabídky zasíláme jednou měsíčně.





hodnoceni Kudyznudy.cz - tipy na výlet

Předpověď počasí


Sponzorujeme:
facebook